• خانه
  • کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی طلا جهت مهاجرت

کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی طلا جهت مهاجرت

کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی طلا و جواهرات جهت مهاجرت در واقع به این برمی گردد که متقاضیان مهاجرت معمولا برای نشان دادن میزان دارایی ها و تمکن مالی خود به ادارات مهاجرت یا سفارت خانه های مربوطه در کشور های مهاجر پذیر مانند کانادا، استرالیا، آمریکا و اروپا، علاوه بر ارزیابی انواع املاک خود اعم از زمین، آپارتمان، واحد تجاری و اداری و کارخانه های صنعتی و تولیدی، نیاز به کارشناسی قیمت خودرو و ماشین آلات کارخانجات یا انواع دیگر دارایی های خود دارند که همهآنها نیاز به بررسی و تایید توسط کارشناس رسمی دادگستری دارد. در این زمینه تفاوتی بین متقاضیان مهاجرت از طریق دانشجویی (تحصیلی) استرالیا و کانادا یا دانش آموزی کانادا و استرالیا یا بزینس (سرمایه گذاری) یا کارآفرینی (استارت آپ) و یا اسپانسر شیپ والدین و روش های دیگر ندارد.

 

کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی طلا جهت مهاجرت

 

کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی طلا

کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی طلا و جواهرات، در طول تاریخ، طلا و جواهر همواره به عنوان فلزی گران بها مورد توجه انسان بوده. طلا نه تنها از ارزش پولی برخوردار می باشد، بلکه به خودی خود فلزی ارزشمند نیز محسوب می گردد.

این موضوع در واقع نشانگر این است که متقاضیان مهاجرت معمولا برای نشان دادن میزان دارایی ها و تمکن مالی خود به ادارات مهاجرت یا سفارت خانه های مربوطه در کشور های مهاجر پذیر مانند کانادا، استرالیا، آمریکا و اروپا، علاوه بر فهرست کردن انواع طلا خود مانند زنجیر طلا، دستبند طلا، گوشواره، انگشتر، شمش طلا و…، نیاز به کارشناسی قیمت خودرو و ماشین آلات کارخانجات یا انواع دیگر دارایی های خود است که همه ی آنها نیاز به بررسی و تایید توسط کارشناس رسمی دادگستری دارد.

کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی طلا، قیمت‌گذاری رسمی و سایر دارایی ها برای تعیین قیمت کارشناسی طلا، سکه بهار آزادی، ملک و خودرو و برند شرکت ها و ماشین آلات، امروزه بیشتر برای متقاضیان مهاجرت به استرالیا و کانادا صورت می پذیرد .

راه های مهاجرت

بگذارید اول این روش‌ها را به‌صورت سرفصل‌وار معرفی کنیم و سپس، یکی‌یکی توضیحشان بدهیم. پس این شما و این، تعدادی از مهم‌ترین راه های مهاجرت:

  • لاتاری آمریکا
  • کاری
  • تحصیلی (با مدرک زبان و بدون آن)
  •  از طریق سرمایه‌گذاری (خرید خانه، ثبت شرکت و…)
  • از طریق خانواده
  •  از طریق ازدواج
  •  از طریق تولد

مهاجرت کاری

وقتی از دلایل مهاجرت حرف می‌زنیم، خیلی‌ها را «میل به پیشرفت»ـشان وادار به مهاجرت می‌کند. مهاجرت کاری هم چنین وضعیتی دارد؛ یعنی متخصصان و کارشناسان زیادی، برای تحقق رویاهایشان و پیشرفت در عرصه‌های کاری و اقتصادی و حرفه‌ای، سرزمینشان را ترک و در کشور دیگری آغازبه‌کار می‌کنند.

حالا برای این نوع مهاجرت، هم می‌توان از شیوه‌هایی مثل دریافت معرفی‌نامه از شرکت مقصد یا برنامه‌هایی مانند برنامه‌های استانی کانادا استفاده کرد، یا می‌توان با اخذ ویزای جست‌وجوی کار کشورهای مختلف، مانند ویزای جاب سیکر پرتغال، حضورا به‌دنبال یافتن شغل مناسب رفت.

مهاجرت تحصیلی

پرتکرارترین روش مهاجرتی ایرانیان، مهاجرت تحصیلی‌ست، حالا دلایلش هم متفاوت است؛ عده‌ای از کودکی رویای تحصیل در دانشگاه‌های اسم‌ورسم‌دار دنیا را داشته‌اند و عده‌ای دیگر، تحصیل در آن‌سوی مرزها را به‌چشم پلی می‌بینند که می‌تواند فاصلۀ آن‌ها و اهدافشان را کم کند.

تازه در این راه، حتی «آقا ما انگلیسی بلد نیستیم» هم مانعی جدی محسوب نمی‌شود! مثلا برای تحصیل بدون مدرک زبان در آمریکا (تنها با مدرک دیپلم)، نیازی به آیلتس و تافل و دولینگو نیست که! فقط کافی‌ست دیپلم داشته باشید تا بتوانید پذیرش موردنظر و ویزای آمریکای خود را به‌دست بیاورید!

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری

«سرمایه‌گذاری» یکی از آن واژه‌های قلبمه‌سلمبه‌ایست که تا دلتان بخواهد معنا و مفهوم دارد! مثلا برای یکی، سرمایه‌گذاری یعنی خریدوفروش دلار و برای دیگری، یعنی فعالیت در زمینه بورس و ارزهای دیجیتال.

به‌صورت کلی، وقتی بحث مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به‌میان می‌آید، منظورمان مواردی مانند ثبت شرکت در خارج یا خرید ملک است. در چنین موقعیت‌هایی است که شما سهم مهمی در اقتصاد کشور مقصد ایفا می‌کنید؛ وگرنه در موارد جزئی‌تر، تاثیر چندانی بر بازار مالی آن کشور ندارید.

دربارۀ ثبت شرکت در خارج هم، همین بس که بدانید مثلا با ثبت شرکت در دبی یا ثبت شرکت در عمان (البته در مناطق آزادش)، از پرداخت هرگونه مالیات معاف خواهید شد! یعنی نه‌تنها راهی یک کشور دیگر می‌شوید، در آنجا به‌عنوان یک کارآفرین موردتحسین قرار می‌گیرید و به واحد پولی آن‌ها درآمد کسب می‌کنید، که ریالی هم بابت مالیات نمی‌پردازید.

البته قضیۀ ثبت شرکت در ترکیه جالب‌تر است! این‌طوری که شما حتی برای راه‌انداختن یک سوپرمارکت یا آرایشگاه هم که شده، باید شرکتی ثبت کنید! فکرش را بکنید؛ در آرایشگاه یا فروشگاه خود مشغول به کارید، در حالی که گواهی ثبت شرکتتان هم بر روی دیوار آویزان شده.

برای ارزیابی طلا جهت مهاجرت از تهران یا محل زندگی خود، پیشنهاد ما به شما این است که با کارشناس رسمی دادگستری حاذق صحبت به عمل آورید.